Rozvoz obědů - podmínky služby
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO DOVOZ OBĚDŮ
1) Dodavatel:
Služby KPŽ s.r.o., IČ: 050 02 427, se sídlem: Vestecká 11 Praha západ 252 50, spis. zn. C 256364 vedená u Městského soudu v Praze, zastoupena: Lenka Klestilová, jednatelka (dále Dodavatel).
2) Popis služby:
Prodej a doprava chlazených balených obědů k zákazníkovi (dále zboží). Zboží Dodavatel nakoupí u svých smluvních partnerů a zákazníkovi bude dodáváno v každý pracovní den v době mezi 9 a 13 hodinou.
3) Zákazník:
Zákazníkem může být jakákoliv zletilá osoba, která provede písemnou nebo elektronickou registraci u dodavatele. Registrace zákazníka nezavazuje k odběru služby. Podmínkou poskytnutí služby je, že místo dodání je uvedeno v seznamu obcí, kde se služba poskytuje nebo místo leží na rozvozové trase. Pokud jsou Zákazníci manželé, je ve vztahu k dodavateli platné právní jednání každého z nich.
4) Postup objednávání:
Zákazník si na základě jídelního lístku doručeného mu emailem nebo v rámci rozvozu objednává z nabídky Dodavatele obědy, a to tak, že na jídelní lístek zakroužkuje jednotlivé obědy, vyznačí počty, na lístku vyplní hůlkovým písmem své jméno a lístek podepíše. Takto označený lístek jako objednávku nejpozději do pátku předchozího týdne předá zákazník Dodavateli, a to buď v tištěné podobě nebo elektronicky na obedy.kpz@email.cz. Jídelní lístky se samostatně zaváží a u zákazníka vyzvedávají pouze v rámci závozu obědů, nikoliv samostatným závozem. Pokud zákazník neobdrží jídelní lístek, provede objednávku telefonicky na tel. čísle 778 095 906. Jednotlivé obědy budou dodávány na dodací adresu vyplněnou zákazníkem na této objednávce, nejpozději do 13. hodiny příslušného dne. Pokud Zákazník zboží osobně nepřevezme, je Dodavatel oprávněn použít náhradní způsob dodaní obědů (např. taška se zbožím se zavěsí na kliku dveří). Změny v objednávkách jsou nepřípustné, výjimku tvoří vážné důvody na straně Zákazníka, např. nenadálá hospitalizace, kdy je přípustné změnu nahlásit max. 24 hodin předem.
5) Kvalita a reklamace:
a)
Dodavatel zboží dodává v uzavřených obalech a chlazené. Zákazník je oprávněn odmítnout převzít zboží, jehož obal je narušen (nevztahuje se na polévky). V případě náhradního způsobu doručení vzhledem k možným změnám v kvalitě zboží způsobeného přechováváním v nevhodné teplotě ručí dodavatel za kvalitu a zdravotní nezávadnost zboží pouze do chvíle uložení na smluvené místo. Pokud si zákazník oběd nepřevezme osobně a oběd mu bude uložen na smluvené místo, neručí od této chvíle dodavatel za ztrátu nebo poškození jídla a zákazník nemůže požadovat po dodavateli náhradu.
b)
c)
6) Cena, platební podmínky od 1.12.2022
Občanům obcí se poskytuje sleva.
a)
b)
Výjimky ze základní ceny:
Občanům Vestce nad 70 let a občanům ZTP se poskytuje sleva ve výši 95,- Kč (dopravné 35,-Kč + 60,-Kč oběd) ze základní ceny na částku 52,- Kč včetně DPH. Tato sleva bude přiznávána, pokud bude Obec Vestec na tuto slevu přispívat.
c)
K ceně oběda Dodavatel účtuje dopravné, a to ve výši 35,- Kč vč. DPH za každý první oběd dodaný do jednoho dodacího místa v témže dni, za každý druhý a další oběd Dodavatel účtuje dopravné ve výši 10,- Kč vč. DPH. Dopravné se účtuje vždy kromě výjimek uvedených níže.
d)
Výjimky z dopravného:
Dopravné neplatí občané obcí Vestec, Dolní Břežany a jejich spádové obce, Sulice a jejich spádové obce, Velké Přílepy, Holubice, Tursko, Dobřejovice, Statenice, Radějovice. Občané Jesenice a Ohrobce a jejich spádových obcí platí dopravné ve výši 11,-Kč vč. DPH za každý dodaný oběd. Občané MČ Praha – Libuš platí dopravné ve výši 17,- Kč vč. DPH za každý dodaný oběd. Tato sleva bude přiznávána, pokud budou příslušné obce na tuto slevu přispívat a službu podporovat. Vzhledem k rozdílným podmínkám podpory jednotlivými obcemi není poskytnutí slev nárokové a klientovi může být bez odůvodnění účtována základní cena. V případě firemních zákazníků, kteří odebírají 10 a více obědů denně na téže adrese bude dopravené stanoveno individuálně. Dopravné – pokud počet dotovaných jídel překročí podmínky dotace od obce, bude klientovi účtováno dopravné 35,-Kč za každé jídlo bez ohledu na souběh dovezených jídel v jednom dni.
e)
f)
g)
h)
7) Tyto všeobecné obchodní podmínky platí od 01. 12. 2022 do odvolání.
Ve Vestci dne 21.11.2022
Lenka Klestilová,
jednatelka Služby KPŽ s.r.o.
Objednávky obědů: tel: 778 095 906 email: obedy.kpz@email.cz
(pondělí až čtvrtek od 10 – 15hod. V pátek od 10 – 12hod.)
Vyúčtování obědů: tel: 778 095 645 email: administrativa.kpz@email.cz
(pondělí a středa od 8 – 15hod.)